Toyota Aqua B კლასის ჰეჩბეკი ჩვენთვის კარგად არ არის ცნობილი. ამ ექსკლუზიურად მარჯვენასაჭიანი ჰიბრიდული ხუთკარიანი ჰიბრიდის დებიუტი 2011 წელს შედგა, როგორც Prius-ის კომპაქტური ალტერნატივა. პატარა ჰეჩბეკი, რომელსაც ზოგიერთ ბაზარზე Prius c-ს უწოდებენ, ბოლო 20 წლის განმავლობაში იაპონიის ავტოინდუსტრიის ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულ სიახლედ ითვლება. მსოფლიოში ჰიბრიდებს შორის Aqua-ზე უფრო პოპულარული მხოლოდ პრიუსია.
Toyota Aqua აღჭურვილია 99 -ძლიერი ძალოვანი აგრეგატით, 1.5 ატმოსფერნიკით, ვარიატორით და ელექტროძრავით. მეორად ბაზარზე შეგიძლიათ იპოვოთ ამ მანქანების საკმარისი რაოდენობა 70,000-დან 100,000 კმ-მდე გარბენით.
როგორ აარჩიოთ Toyota Aqua გარბენით?
ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ავტომობილის მფლობელს, სათანადო და რეგულარული მოვლის შემთხვევაში, 300 000 კმ-მდე შეაწუხოს სერიოზულმა პრობლემებმა.
ავტომობილის შემოწმება ჯობს დაიწყოთ ძირის მდგომარეობის შეფასებით. იქ მდებარეობს ძალოვანი გაყვანილობა, რომელიც გადაჭიმულია ბატარეამდე (უკანა სავარძლის ქვეშ). ის უნდა იყოს ხელუხლებელი, ჰერმეტული, კარგად დამაგრებული და არ ეტყობოდეს რემონტის კვალი. დაბალძირიანი Aqua-ს ნებისმიერი დაზიანება – ახალი მფლობელისთვის ლატარიაა, რომელიც სერიოზული სარემონტო ხარჯების რისკია.
კომპაქტური ჰიბრიდის გამოშვებისას მასზე დაყენებული 1.5 ბენზინის ძრავა უკვე საფუძვლიანად იყო მოდერნიზებული იაპონელების მიერ. დგუშის ჯგუფი უფრო უპრობლემო გახდა და ტუმბოს ქამრის ამძრავი შეიცვალა ელექტროძრავით. თუმცა, დროსელის კორპუსი, EGR სარქველი და შემშვები კოლექტორი რეგულარულად უნდა გაიწმინდოს მანქანაზე.
Aqua-სთან დაკავშირებით ყველაზე მეტი ჩივილი ელექტრო ნაწილზე – მაღალი ძაბვის ბატარეაზეა. გადახურების, კონტაქტების მჟავიანობის და მდგომარეობის მონიტორინგის არარსებობის გამო, ბატარეა შეიძლება “მოკვდეს” ბევრად უფრო ადრე, ვიდრე მისი საგარანტიო 10 წელი, ან 300,000 კმ გარბენია. ასე რომ, ჰიბრიდის ამ ნაწილის საფუძვლიანი შემოწმების და დიაგნოზის გარეშე, არ უნდა იყიდოთ მანქანა.
Aqua საკიდარი გამძლეა, ბერკეტებმა და მდუმარე ბლოკებმა შეიძლება გაძლოს 200000 კმ-მდე, ხოლო ამორტიზატორებმა – 150000 კმ-მდე.