ჰიბრიდული ელემენტის გამოცვლა საერთოდ არ არის რთული პროცედურა. მთავარი სწორი დიაგნოზია, რომ არ გამოცვალოთ ზედმეტი ან ნაკლები, ან ისე არ გამოცვალოთ, რომ მხოლოდ რამდენიმე ელემენტის გამოცვლას არ ჰქონდეს აზრი.
სანამ ჰიბრიდული ელემენტის შეცვლას დაიწყებთ, მნიშვნელოვანია გაეცნოთ მწარმოებლის მიერ მოწოდებულ ინსტრუქციას. ეს დაგეხმარებათ გაიგოთ ჩანაცვლების პროცესზე, არ დააზიანოთ მოწყობილობა და სწორად შეასრულოთ ყველა ნაბიჯი. ჰიბრიდულ მანქანებს აქვთ რთული სისტემები, რომლებიც მოიცავს არა მხოლოდ შიდა წვის ძრავას, არამედ ელექტრო კომპონენტებს, ბატარეებს, ინვერტორებს და სხვა მოწყობილობებს. ელემენტების ჩანაცვლება ასეთ სისტემებში მოითხოვს ჰიბრიდული ტექნოლოგიის მუშაობის გაგებას და ცოდნას.
ტექნიკოსთა შერჩევისა და შეფასების მთავარი კრიტერიუმი, თუ სად უნდა გამოცვალოთ ელემენტი – არის სანდოობა და გამოცდილება. სანდოობისთვის მნიშვნელოვანია შეარჩიოთ კომპანია, რომელიც ზრუნავს საკუთარ რეპუტაციასა და განვითარებაზე.
გამოცდილებას რაც შეეხება, ეს საკმაოდ მნიშვნელოვანია, რადგან საქართველოში არ არის გადასამზადებელი კურსები ან სასწავლებლები. ტექნიკოსები მხოლოდ საკუთარი ან თანამშრომლის გამოცდილებით იმაღლებენ კვალიფიკაციას, რასაც წლები სჭირდება.
ჰიბრიდულ მანქანებზე მუშაობისთვის ხშირად საჭიროა სპეციალიზებული აღჭურვილობა და ხელსაწყოები. ჰიბრიდული სატრანსპორტო საშუალებების ტექნიკოსებს, როგორც წესი, აქვთ შესაბამისი ხელსაწყოები და ხელსაწყოები ამოცანების უსაფრთხოდ და ეფექტურად შესასრულებლად.
ჰიბრიდული ავტომობილის სხვადასხვა მოდელს განსხვავებული ელემენტების რაოდენობა აქვს, მაგალითად, toyota prius და lexus ct200-ს – 28ცალი. toyota camry-ს – 34 ცალი. toyota aqua, prius c-ს კი 20 ცალი. ცალკეული ელემენტების შეცვლით პრობლემა დროებით შეიძლება მოგვარდეს, მაგრამ არა დიდი ხნით. თუ ერთი ელემენტი მაინც დაზიანდა, დანარჩენებიც დაზიანებულად ითვლება და მცირე ხანში შეექმნებათ პრობლემა. შესაბამისად, მწარმოებელი რეკომენდაციას უწევს ყოველთვის ელემენტების სრულად გამოცვლას.